nazvy kapitol v obsahu

rosta00 at centrum.cz rosta00 at centrum.cz
Thu Dec 20 19:52:18 CET 2001

zdravim latechare.
mam dotaz, sam jsem na to ani s manualem neprisel, mozna s tim
nekdo zkusenosti. jde o tohle:
mam napr. predmluvu, anotaci atd. a pak teprve obsah, po obsahu
vlastni telo dokumentu zacinajici \section{blabla}. ja potrebuju,
aby stranky predchazejici obsahu byly nejak (je jedno jak, ale
jinak, nez stranky vlastniho tela dokumentu) cislovany a uvedeny
v obsahu, dale po techto strankach aby bylo uvedevo v obsahu
vlastni telo dokumentu a \section cislovany od 1, stejne tak
stranky od 1. pouzitim tridy book se to jakstaks da docilit, ale
pri pouziti \chapter mi vadi nadpis Kapitola 1. pri pouziti jine
tridy se mi zase \sections cisluji od 0.1. nevi nekdo, jak to
oblbnout? diky rosta

-----
Užitečné informace pro vánoční pohodu
http://vanoce.centrum.cz