nazvy kapitol v obsahu

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Fri Dec 21 11:02:04 CET 2001

rosta00 at CENTRUM.CZ píše:

> [...]
> mam napr. predmluvu, anotaci atd. a pak teprve obsah, po obsahu
> vlastni telo dokumentu zacinajici \section{blabla}. ja potrebuju,
> aby stranky predchazejici obsahu byly nejak (je jedno jak, ale
> jinak, nez stranky vlastniho tela dokumentu) cislovany a uvedeny
> v obsahu, dale po techto strankach aby bylo uvedevo v obsahu
> vlastni telo dokumentu a \section cislovany od 1, stejne tak
> stranky od 1. pouzitim tridy book se to jakstaks da docilit, ale
> pri pouziti \chapter mi vadi nadpis Kapitola 1. pri pouziti jine
> tridy se mi zase \sections cisluji od 0.1. nevi nekdo, jak to

Protoze pred tim nebyl zadny prikaz \chapter, ktery by posunul citac
na jednicku.

> oblbnout? diky rosta
>
> -----
> Užitečné informace pro vánoční pohodu
> http://vanoce.centrum.cz

Dejte pred predmluvy a pod. \pagenumbering{roman}.
Pred prvni \section dejte \newpage\pagenumbering{arabic}.
Zacne to cislovat znova od jednicky. Pokud Vam to nevyhovuje,
nastavte si hodnotu citace page napr. prikazem \setcounter.
To vse urcite v beznem manualu LaTeXu je.

Pokud jde o zmenu vzhledu \chapter, \section a pod., bylo to
zde mnohokrat diskutovano. Zkuste archiv. V podstate je nutne
predefinovat nektere prikazy, jejichz definice si musite vytahnot
ze zdrojaku latexu. Pro uplneho zacatecnika (coz, jak se zda, jste)
to asi neni. Nejlip Vam pomohou nektere dily LaTeXove kucharky
od p. Wagnera, ktere vychazeji uz nekolik let ve Zpravodaji
CSTUGu a ktere se zabyvaly specialne touto problematikou.
Pokud nejste clenem (coz je chyba, zamyslete se nad tim do
noveho roku :-) ), jsou nektere dily jiz volne. Dostanete se tam na
http://www.cstug.cz/ pres Zpravodaj nebo primo
http://bulletin.cstug.cz/.
Zdravi
        Jaromir Kuben