No subject

Zdenek Wagner - Ustav chem.procesu AV wagner at cesnet.cz
Fri Apr 27 10:11:45 CEST 2001

On Fri, 27 Apr 2001, Dr. Milan Rieder wrote:

>        FAX (+420 2) 2195 2607
>        Telefon (+420 2) 2195 2409 [pracovna], (+420 2) 2195 2125 [rentgen]
> To   : csTeX at cs.felk.cvut.cz
>                                                 4-27-01  9:54:16 am
> Vazeni :
>
>     Tento dotaz jsem puvodne smeroval na cstug-faq at cstug.cz, kde mi
> ale Libor Skarvada sdelil, ze se mam obratit na Vas.

Pricinu problemu jste odhalil spravne. Jak to vyresit v dvipm, to vsak
nevim. Mel jsem s tim jiste problemy, takze dvipm pouzivam jen pro
zobrazeni na obrazovce. Tisk by mel fungovat s pouzitim davky dvihpljh.cmd
(spravny metafont-mode je tam uz nastaven). Pokud nemate rad prikazovy
radek (ktery je nakonec nejflexibilnejsi), muzete pouzit klikaci nadstavbu
pro EPM (Enhanced Editor od IBM). Jeden balik jsem udelal ja, jmenuje se
WETEX a je na CTAN (od jednoho uzivatele mam zpravu, ze chodi i v cinske
verzi OS/2), jinou verzi udelal Petr Mikulik.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/