Orez EPS

Jiri Hospodka Ing. K331 HOSPODKA at feld.cvut.cz
Tue Apr 24 08:19:36 CEST 2001

> uspokojive, jenze bohuzel mi nastavi BBox o velikosti A4, coz je moc,
> nebit tabulka zabira cca 10x18 cm. Takze jsem ji orizl pomoci GSView pod
> W98 (rucne nastavil BBox). Pri vkladani do latexu, ale tento

BB se da nastavit i pri zarazovani eps do Latexu. Napr. pro graphicx
se da napsat
\includegraphics[bb=11, 22, 33, 44, clip]{jmeno.eps}.

V te zavorce muze byt sposta dalsich parametru, viz dokumentaci k
baliku graphicx (BB se zadava bud primo v bodech, nebo nuzete pouzit
jine jednotky, ale pak je musite uvest).

> nerespektuje horni a pravy orez, a obrazek svou bilou casti zakryva
> nadpis tabulky a dokonce hlavicku. Chtel bych poprosit nekoho, kdo ma

BB muzete upravit i editovanim daneho eps souburu, ale je nutne, aby
doslo k "orezu" obrazku pri vkaldani. Latax si normalne z BB vezme
jen rozmery obrazku a dal se tim nezabyva - vlozi do dvi to, co se mu
predhodilo. Prave paremetr clip umozni aby se z obrazku vlozila jen
ta cast, ktera je ohranicena BB.

                                 Jiri Hospodka