Orez EPS

Igor KOPRIVA igor.kopriva at seznam.cz
Tue Apr 24 02:02:36 CEST 2001

Dobry den,
chtel bych pozadat o radu s bounding boxem u eps. Vec se ma takto.
Mam velkou tabulku v Excelu, kterou je nutno primo vlozit do latexu,
takze jsem zavrhl jeji export pomoci makra z CTANu ale pripada mi vhodne
vyuzit tisku do souboru pres ovladac Adobe. Toto opravdu funguje
uspokojive, jenze bohuzel mi nastavi BBox o velikosti A4, coz je moc,
nebit tabulka zabira cca 10x18 cm. Takze jsem ji orizl pomoci GSView pod
W98 (rucne nastavil BBox). Pri vkladani do latexu, ale tento
nerespektuje horni a pravy orez, a obrazek svou bilou casti zakryva
nadpis tabulky a dokonce hlavicku. Chtel bych poprosit nekoho, kdo ma
vetsi zkusenosti s EPS a latexem, o radu jaky SW pouzit pro orez EPSu.
Nejlip pod linuxem.

Dekuji moc, Igor.

PS. Zase to neni pro mne, ale pro mou ekonomicky vzdelavajici se divenku
:-).