Orez EPS

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Tue Apr 24 08:21:48 CEST 2001

Igor KOPRIVA píše:

> Dobry den,
> chtel bych pozadat o radu s bounding boxem u eps. Vec se ma takto.
> Mam velkou tabulku v Excelu, kterou je nutno primo vlozit do latexu,
> takze jsem zavrhl jeji export pomoci makra z CTANu ale pripada mi vhodne
> vyuzit tisku do souboru pres ovladac Adobe. Toto opravdu funguje
> uspokojive, jenze bohuzel mi nastavi BBox o velikosti A4, coz je moc,
> nebit tabulka zabira cca 10x18 cm. Takze jsem ji orizl pomoci GSView pod
> W98 (rucne nastavil BBox). Pri vkladani do latexu, ale tento
> nerespektuje horni a pravy orez, a obrazek svou bilou casti zakryva
> [...]

Zkuste
\usepackage{graphicx} %to x neni preklep
\includegraphics[clip=true]{jmeno_obrazku}
popr. muzete i nastavit spravny bounding box:
\includegraphics[bb=ctyri cisla oddelena
mezerami,clip=true]{jmeno_obrazku}

clip=true by mela byt implicitni hodnota, ale uz jsem se
setkal s tim, ze se to muselo nastavit.
Viz dokumentace grfguide.ps str.11.
Zdravi
        Jaromir Kuben