Tiskarna

Miroslav Lednicky lednicky at spszl.cz
Wed Apr 11 17:35:09 CEST 2001

Marek Olšavský wrote:

>               Zdravim TeXmany,    vim, ze tento dopis sem nejako
> nepatri, ale chci se zeptat, jakou byste mi doporucili ke koupi
> tiskarnu, ktera by dobre zvladala tisk z TeXovych vystupu, a v
> idealnim stavu byla i postscriptova. Je zde jenom jeden malinky
> problemek pouzivam LINUX.            Diky                Marek
> Olsavsky Marek "Penguin" Ol?avský

Co to je za otazku? Vyberte si tiskarnu podle kvality a je to. Asi by to
melo umet
alespon PCL 3. Zalezi na tom, kolik chcete investovat. Jedine pozor na
levne
laserove wintiskarny. V Linuxu budete asi tisknout bud primo v
postscriptu,
pokud to vase tiskarna bude umet nebo pres ghostscript. HP dal dokonce k
dispozici
i vlastni ovladace pro DeskJety.

                  Miroslav Lednicky

Miroslav Lednicky  -  Spravce Internetu na SPS ve Zline

E-mail: lednicky at spszl.cz

WWW: http://www.spszl.cz/~lednicky/