Tiskarna

Daniel Viktor daniel at intrak.tuke.sk
Wed Apr 11 17:27:26 CEST 2001

>              Zdravim TeXmany,
>     vim, ze tento dopis sem nejako nepatri, ale chci se zeptat, jakou byste mi doporucili ke koupi tiskarnu, ktera by dobre zvladala tisk z TeXovych vystupu, a v idealnim stavu byla i postscriptova. Je zde jenom jeden malinky problemek pouzivam LIN
>             Diky
>                 Marek Olsavsky

Ja som kupil nedavno HP 1100 LaserJet a s TeXom spolupracuje uplne skvele. Tiez pouzivam linux. Tlaciaren je postScriptova, takze ziaden problem.

Viktor Daniel <daniel at intrak.tuke.sk>
Studentska komora Akademickeho Senatu FEI TU v Kosiciach, clen
Studentska rada pre rozvoj informatiazacie TU v Kosiciach, clen
Studentska rada na Jedlikovej 9 v Kosiciach, clen
Prechodny pobyt: Jedlikova 9, 040 11 Kosice, A405b
Telefon: +421 - 903 - 855 498