Tiskarna

Zdenek Wagner - Ustav chem.procesu AV wagner at cesnet.cz
Fri Apr 13 13:28:45 CEST 2001

On Wed, 11 Apr 2001, [windows-1250] Marek Olšavský wrote:

>              Zdravim TeXmany,
>     vim, ze tento dopis sem nejako nepatri, ale chci se zeptat, jakou byste mi doporucili ke koupi tiskarnu, ktera by dobre zvladala tisk z TeXovych vystupu, a v idealnim stavu byla i postscriptova. Je zde jenom jeden malinky problemek pouzivam LINUX.
>             Diky
>                 Marek Olsavsky

Ja mam HPLJ 4m (mozna se uz nevyrabi). RedHat 6.2 ji primo v nabidce nema,
ale chodi bez problemu jako Generic PostScript. dokonce ji mam pripojenou
k pocitaci s OS/2, na kterem bezi lpd a nastaveni tiskarny pomoci
linuxconf bylo i pro me (uplneho linuxoveho zacatecnika) zalezitosti asi
na minutu.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/