Prostredi pro TeX pod OS/2 (bylo: Re: No subject)

Lubos Kloc kloc at ipm.cz
Fri Apr 27 11:02:09 CEST 2001

"Zdenek Wagner - Ustav chem.procesu AV" wrote:

> (spravny metafont-mode je tam uz nastaven). Pokud nemate rad prikazovy
> radek (ktery je nakonec nejflexibilnejsi), muzete pouzit klikaci nadstavbu
> pro EPM (Enhanced Editor od IBM). Jeden balik jsem udelal ja, jmenuje se
> WETEX a je na CTAN (od jednoho uzivatele mam zpravu, ze chodi i v cinske
> verzi OS/2), jinou verzi udelal Petr Mikulik.

pmCSTeX od pana Mikulika pouzivam uz asi ctyri roky a jsem spokojen.
Diky tomu jsem si ani nevsiml, ze vznikla nova nadstavba nad EPM
pro TeX.
   Vim, ze bych to asi nekde v dokumentaci nasel, ale
presto bych rad poprosil pana Wagnera o strucnou charakteristiku
WETEXu a rozdilu proti pmCSTeXu. Pokud je to porovnani nekde
uz udelano, staci odkaz.

                  Dekuji.

                           Lubos Kloc