Zmena velikosti pisma v plainu

Robert Marik marik at mendelu.cz
Fri Apr 27 02:16:16 CEST 2001

On Wed, 25 Apr 2001, Jiri Dobes wrote:

> Zdravím,
Prikaz
\magnification 1200
uvedeny na zacatku textu zvetsi vsechno 1.2 - krat (pismo a delky ktere
nejsou v true-jednotkach) - krome rozmeru stranky. Takze mj. zalomeni
textu dopadne jinak. Prikaz
\mag 1200
zvetsi vsechno 1.2-krat, i rozmery stranky, takze je nutno s tim pocitat
pri zadavani techto rozmeru nebo pouzit "true"jednotky.

V obou pripadech si prohlizec musi vyrobit potrebne zvetsene fonty.

R. Marik