"Prohledavatelne" PDF soubory

Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wagner at cesnet.cz
Mon Sep 11 15:35:47 CEST 2000

On Mon, 11 Sep 2000, Radim Gelner wrote:

> Ani ja jsem se jeste neprinutil se tim prokousat, ale na zaklade
> Informaci od p. Vachy jsem dospel k nazoru, ze PDFko lze nastavit tak,
> ze vnitrne pouziva unicodovou matici, do ktere promitne znaky tak, jak
> je ziska z encoding vectoru toho ktereho pisma. To mi prijde jako
> docela elegantni reseni, kterym odpada prvni cast problemu - ted jak
> zajistit prenostitelnost uvnitr PDF.

Acrobat 3 to urcite neumi a Acrobat 4 jeste nema kazdy (a neni dosud pro
vsechny platformy).

> Druha vec je, aby Acrobat Reader na te ktere platforme dokazal znaky
> zadane na klavesnici v dialogu "Find" spravne interpretovat. Ve
> Windows se zda, ze to dela dobre, ale verze 4.05 prohlizece pro Linux
> asi mapovani neprovede. Vychazim z toho, ze v Linuxu ingoruje locales
> jako takove.
>
> Mozna se jedna jen o problem Acrobat Readeru, opravdu nevim.

Navic to muze kazda verze Readeru delat trosku jinak. ohuzel to neni
OpenSource a navic neni psan prenositelne (kdyby pouzili YACL nebo jinou
podobnou knihovnu, meli by kompletni SW pro vsechny operacni systemy skoro
hned, ale to urcite nedelaji). Pak by take prohledavani fungovalo vsude
stejne.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/