"Prohledavatelne" PDF soubory

Radim Gelner gelnerr at suse.cz
Mon Sep 11 15:26:11 CEST 2000

On Mon, Sep 11, 2000 at 03:12:09PM +0200, Zdenek Wagner - Ustav
chemickych procesu AV wrote:
> Necetl jsem PDF Reference Manual dukladne a nevim, zda je i v
> takovych fontech ulozen /Encoding. Bez symbolickych jmen se takove
> prekodovani bude programovat tezko.

Ani ja jsem se jeste neprinutil se tim prokousat, ale na zaklade
Informaci od p. Vachy jsem dospel k nazoru, ze PDFko lze nastavit tak,
ze vnitrne pouziva unicodovou matici, do ktere promitne znaky tak, jak
je ziska z encoding vectoru toho ktereho pisma. To mi prijde jako
docela elegantni reseni, kterym odpada prvni cast problemu - ted jak
zajistit prenostitelnost uvnitr PDF.

Druha vec je, aby Acrobat Reader na te ktere platforme dokazal znaky
zadane na klavesnici v dialogu "Find" spravne interpretovat. Ve
Windows se zda, ze to dela dobre, ale verze 4.05 prohlizece pro Linux
asi mapovani neprovede. Vychazim z toho, ze v Linuxu ingoruje locales
jako takove.

Mozna se jedna jen o problem Acrobat Readeru, opravdu nevim.

--
S pozdravem,

Radim Gelner
Product Manager
SuSE CR, s.r.o.                               e-mail: gelnerr at suse.cz
Pod Pekarnami 338/12                          tel:+420 2 6603 2619
190 00 Prague 9 - Vysocany                    fax:+420 2 6603 2620
Czech Republic                                http://www.suse.cz