"Prohledavatelne" PDF soubory

Pavel Kocicka kocicka at novinygp.cz
Mon Sep 11 17:02:38 CEST 2000

V Amos Software dodelali Acrobat Reader CE (zatim jen Win a Mac), kde se to
snazi resit. Navic maji TextSpy, ktery slouzi pro vyhledavani ceskych textu.
Rozhodne to neni zadna sranda, protoze v USA o nejake zapadni asii moc
neslyseli :). Ale teprve do Acrobatu 4 je to mozne vkladat prenositelne.
Zkuste kontaktovat Radka Zajicka (zajicek at amsoft.cz), jestli vam neposkytne
nejake informace.
catt