SGML a cesky export do TEXu

Filip Hroch hroch at monoceros.physics.muni.cz
Fri Oct 6 18:25:40 CEST 2000

On Fri, 6 Oct 2000, Jirka Kosek wrote:

> Doporučil bych vám spíše použít XML. S češtinou jsou v něm mnohem menší
> problémy než v SGML.

O xml jsem dost uvazoval taky, ale nemam zatim vyzkousene,
jak se bude dat tenhle format konvertovat do dalsich,
pokud to pujde bezproblemove, tak by se tim ta cestina
aspon castecne vyresila. Sgml jsem zacal pozivat
protoze je v nem psana dokumentace k Debianu..:-)

> Na Invexu budu mít v LinuxHall dvě krátké přednášky o DocBooku. Jednu v
> úterý od 16.00 druhou ve středu od 13.25.

Tak na INVEX me nedostanete. Je to pochybna akce,
chodi tam pochybni lidi a vubec je to cele velmi
malomestatske. Nehlede na to, ze je mam vyzkouseno,
ze ucit se na prednasce je o dost min effektni nez
cetbou doporucene literatury..:-)

FH