SGML a cesky export do TEXu

Ladislav Dobias L.Dobias at sh.cvut.cz
Fri Oct 6 12:16:02 CEST 2000

On Fri, 6 Oct 2000, Filip Hroch wrote:

> Pouzivate nekdo sgml? Jak v nem nastavit
> cestinu? Existuje nejaka (ceska) stranka,
> how-to, cokoli jak na cestinu a sgml?

Dobry den,

v SGML jsem napsal asi par semestralek (asi 3), ale pouzival
jsem pouze sgmltools 1.x s upravenym 'stylem' linuxdoc.

Rad bych presel na Docbook, ale nejak mi necvychazi cas (asi
jiz dva roky stagnuju :-)

Mohl byste popsat, jak daleko jste se dostal vy, tedy, co je
potreba pro Docbook, a jak se pouziva jade/tex a spol.
(jeste nikdy jsem s tim nedelal).

Tedy muzete (treba jen me osobne) poslat nejakou kratkou
ukazku textu pro DocBook (abych videl jak se lisi od
linuxdoc, presnejsi popis si pak prectu na
http://www.docbook.org/, ale nejak nemam cas, tak bych
uvital priklad) a postup, jak se prevadi do
html/txt/tex/ps/rtf atd... a treba pak spolecne na neco
prijdeme :-)

Diky predem.

Zdravi
Lada Dobias