LaTeX a sazba zdrojaku

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Fri Nov 24 09:51:07 CET 2000

staci si napisat filter, trebars aj s mojim programkom:
                                        ....cstug/bitto/vymen

write|{\bf write}
read|{\bf read}
'13''10'|\\'13''10'
 |\hspace*{2mm}
  |\hspace*{4mm}
   |\hspace*{6mm}

Potom to staci "preTeX-ovat" a vypisat. Je k tomu aj manualcek.

PS: da sa s nim vselico prekodovat. Ja som uz pre svoje ucely vyrobil asi 25
filtrov, medzitym aj TeX->Word.

Zdravi
Ladislav Bitto