LaTeX a sazba zdrojaku

Jiri Lisicky lisicky at datis.cdrail.cz
Fri Nov 24 09:56:10 CET 2000

On Fri, 24 Nov 2000 06:56:04 +0100, "Vaclav Peroutka"
<peroutka at okd.cz> wrote:

>Dobry den,
>
>vsude slysim, ze v TeXu jdou delat matematicke vzorce na jednicku.
>
>Rad bych vedel, jestli se tam daji sazet i zdrojaky, tak, aby klicova slova
>byly treba tucna, daly se dodefinovat v nejakem souboru atd. Ptam se proto,
>abych se neucil s necim, co mi pak nebude vyhovovat. A vetsina z vas
>programatoru se s timto uz urcite setkala.
>
>Prosel jsem FaQ, tam jsem to nevidel, je to tedy popsano v nejakem manualu ?
>
>Diky
>
>Vaclav

V TeXu si dělat neumím, ale myslím si, že to co chcete je klasický
postup s kanónem na vrabce. Pokud chcete pouze vytisknout zdrojáky,
zkuste program a2ps a hledejte klíčová slova "Pretty Print".

GNU a2ps is a filter which generates PostScript from various formats,
with pretty-printing features, strong support for many alphabets, and
customizable layout.
--
        Jiří Lisický                      ČD KMŽP Olomouc
e-mail: lisicky at datis.cdrail.cz           Vídeňská 15