LaTeX a sazba zdrojaku

Martin Tomasek TOMASEM1 at cs.felk.cvut.cz
Fri Nov 24 09:03:28 CET 2000

> Rad bych vedel, jestli se tam daji sazet i zdrojaky, tak, aby klicova slova
> byly treba tucna, daly se dodefinovat v nejakem souboru atd. Ptam se proto,
> abych se neucil s necim, co mi pak nebude vyhovovat. A vetsina z vas
> programatoru se s timto uz urcite setkala.

Ja tenhle problem resil tak, ze jsem si napsal v cecku parser na ten
jazyk a z vystupu meho programu sel TeXovy zdrojak. Pro me je to
jednodussi, nez psat ten parser primo v TeXu.

Jinak se samozrejme daji pouzit treba (na pascal a C) borlandi tiskarnove
filtry (s tim, ze se escape sekvence prevedou na texovske \it, \bf atd.)

Podobne lze konvertovat i T602kove soubory. (na ne jsem pred par mesici
psal taky konvertor)

Martin Tomasek
tomasem1 at fel.cvut.cz