Cislovani vs. LaTeX

Ing. Jaroslav Antos antos2 at eryx.zcu.cz
Thu May 18 09:31:03 CEST 2000

Bohuzel se mi nepodarilo prikaz \secnumdepth pouzit. Muj TeXlive4 ho nezna.
Je soucasti nejakeho makra?  Dekuji

Vaclav Honetschlager wrote:

> V LaTeXu jsem pomerne zacatecnik, ale nasel jsem toto: existuje citac
> secnumdepth, ktery narizuje, do jake urovne maji byt titulky cislovany.
> Titulek part ma cislo -1, chapter 0, section 1, subsection 2 atd.
> Cislovany jsou titulky od 0 do nastavene hodnoty vcetne, tedy by se Vam asi
> hodilo nastavit do tohoto citace 1.
>
> Zdravi
>                                         Vaclav Honetschlager
>
> Vasek Honetschlager <vasek at square.cz>, http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~vena/
> Faculty of Mathematics and Physics, Charles University, Prague, Czech Rep.
> [...]

   Ing. Jaroslav ANTOS                            tel: 019/74 91 204
   Utvar prorektora pro studium
   Rektorat ZCU v Plzni                                019/742 33 04
   Univerzitni 8
   P L Z E N                                      fax: 019/742 33 04