Cislovani vs. LaTeX

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Thu May 18 10:51:57 CEST 2000

"Ing. Jaroslav Antos" píše:

> Bohuzel se mi nepodarilo prikaz \secnumdepth pouzit. Muj TeXlive4 ho nezna.
> Je soucasti nejakeho makra?  Dekuji

Dobry den.
Nejen Vas TeXlive4. Zadny takovy prikaz neexistuje. Doporucuji se
seznamit
aspon s nejakou zakladni priruckou o latexu. Pak byste pravdepodobne
rozumel
odpovedi na Vas dotaz. Jmeno secnumdepth je nazev citace, jehoz hodnotu
je
treba nastavit. Tedy napr.
       \setcounter{secnumdepth}{1}
zpusobi, ze subsection a nizsi struktury nebudou cislovany.
Podobne lze pomoci citace tocdepth ovladat, co se bude davat do obsahu.
Zdravi
       Jaromir Kuben