Cislovani vs. LaTeX

Vaclav Honetschlager vena at atrey.karlin.mff.cuni.cz
Thu May 18 08:22:57 CEST 2000

On Thu, 18 May 2000, Ing. Jaroslav Antos wrote:

> Zdravim vsechny a hned k veci. Nemam moc casu laborovat s LaTeXem, ale
> potreboval bych, aby \subsection nebylo cislovane. Nebo obecne, jak
> zrusit cislovani treba jen u \section nebo \subsection ci \chapter?
>                        Moc dekuji

V LaTeXu jsem pomerne zacatecnik, ale nasel jsem toto: existuje citac
secnumdepth, ktery narizuje, do jake urovne maji byt titulky cislovany.
Titulek part ma cislo -1, chapter 0, section 1, subsection 2 atd.
Cislovany jsou titulky od 0 do nastavene hodnoty vcetne, tedy by se Vam asi
hodilo nastavit do tohoto citace 1.

Zdravi
					Vaclav Honetschlager

Vasek Honetschlager <vasek at square.cz>, http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~vena/
Faculty of Mathematics and Physics, Charles University, Prague, Czech Rep.
This line is umop apisdn.