pdfcsLaTeX, hyperref a \MP a \MF

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Mon Mar 27 20:26:04 CEST 2000

Dobry den.

> Proč jsem napsal opraví v uvozovkách? Nechápu, jak by tohle řešil bežný
> uživatel, kterému hyperref bezpochyby určen je. Já si chybu dokážu najít, to
> není problém. Je to pouze otázka času. Což také souvisí s tím, že používám
> pouze plain. Pokud narazím na nějakou chybu, může být pouze v mých definicích,
> v plainu nebo v TeXu. Předpokládám, že v TeXu a plainu chyby nejsou :-) Takže

Bezny uzivatel ma smulu. Na druhe strane spousta veci v tom baliku pro
nej prece jen funguje. A jde o veci, ktere by si asi sam (at v plainu
nebo latexu) tezko udelal.

> Chci z něj dostat PDF, kde v bookmarks bude uvedeno místo pro mne
> nevyhovujícího `Metafont' třeba METAFONT. Musím dokument přepsat a použít
> `trik', na který nemusí každý běžný uživatel přijít:

To se resi tak (je to doporuceno i v dokumentaci), ze se naedituje
soubor
*.out do zadouci podoby (nikdy nelze cekat, ze bude vzhledem k vyse
zminenym
problemum dokonaly) a na zacatek se prida \let\WriteBookmarks\relax,
coz zpusobi, ze se tento soubor neprepisuje.
Pri prvnim prekladu je asi nejlepsi problematicke veci vyhazet a teprve
po tomto zasahu je zase vratit. Tim se vyhneme problemum. Dulezite je
dostat nejakou rozumnou vychozi podobu souboru *.out.

Zdravi
       Jaromir Kuben