Tabulka s poznamkou pod carou

Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wagner at cesnet.cz
Mon Mar 20 16:02:06 CET 2000

On Mon, 20 Mar 2000, Vlastislav Dohnal wrote:

> Potreboval bych poradit s timto:
> Mam nasledujici kod, ktery obsahuje tabulku, v tabulce je u jednoho
> slova poznamka pod carou. Ale ta poznamka pod carou se mi nesazi na
> stejnou stranku, na ktere je tabulka. Co delam spatne?

To muze zalezet jeste na rade dalsich okolnosti. Je mozne, ze si LaTeX z
nejakeho duvodu mysli, ze na stracne s tabulkou jiz neni dost volneho
mista pro poznamku. Mozna by stacilo zvetsit \topfraction,
\bottomfraction nebo podobne registry.

> Zkousel jsem i \footnotetext dat dovnitr prostredi table, ale pak se mi
> nevysazela vubec.

To je pravda \footnote a \footnotetext uvnitr tabulky se ztrati.

> Diky.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/