Tabulka s poznamkou pod carou

Pavel Pinkas pinkasp at chera11.che.wisc.edu
Mon Mar 20 15:47:46 CET 2000

On Mon Mar 20, 2000 @ 03:06, Vlastislav Dohnal (dohnal at euro-sped.cz) wrote:
> [...]
| Mam nasledujici kod, ktery obsahuje tabulku, v tabulce je u jednoho
| slova poznamka pod carou. Ale ta poznamka pod carou se mi nesazi na
| stejnou stranku, na ktere je tabulka. Co delam spatne?
|
| \begin{table}[htb]
| \begin{tabular}{l|l}
| \bfseries Polo?ka & \bfseries Popis \\ \hline
| {\tt rohlik} & mouka, sadlo\footnotemark, ... \\
| \end{tabular} \\
| \label{pecivo}
| \end{table}
| \footnotetext{bila mazlava latka}
|
| Zkousel jsem i \footnotetext dat dovnitr prostredi table, ale pak se mi

Dejte tabular do minipage a pouzijte primo footnote. Poznamka se pak
objevi primo pod tabulkou a bude cislovana in alphas (a, b, c).

\begin{table}[htb]
\begin{minipage}{\textwidth}
\begin{tabular}{l|l}
\bfseries Polo?ka & \bfseries Popis \\ \hline
{\tt rohlik} & mouka, sadlo\footnote{bila mazlava latka}, ... \\
\end{tabular} \\
\label{pecivo}
\end{minipage}
\end{table}

Snad si to pamatuji dobre, pokud to nebude fungovat, pokusim se
najit nejaky fungujici priklad v nekterem ze svych dokumentu.

                                                        Pavel Pinkas

--
|				 Pavel Pinkas                                 |