Tabulka s poznamkou pod carou

Vlastislav Dohnal xdohnal at fi.muni.cz
Mon Mar 20 17:08:46 CET 2000

On Mon, 20 Mar 2000, Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wrote:

> On Mon, 20 Mar 2000, Vlastislav Dohnal wrote:

> To muze zalezet jeste na rade dalsich okolnosti. Je mozne, ze si LaTeX z
> nejakeho duvodu mysli, ze na stracne s tabulkou jiz neni dost volneho
> mista pro poznamku. Mozna by stacilo zvetsit \topfraction,
> \bottomfraction nebo podobne registry.

Ta tabulka je velka asi 10 radku. Jinak je na zbytku stranky pouze text,
ktery se klidne muze posunout na dalsi stranku. Spis se mi zda, ze on
nechape, ze \footnotetext patri k te tabulce (ikdyz prislusne
\footnotemark v tabulce je). Jinak indexy te poznamky souhlasi.

Pouzivam cslatex z RedHat 6.0.

Vlastislav Dohnal               e-mail: xdohnal at fi.muni.cz
Zdar nad Sazavou                (Druzba 802)
fingerprint: 7434C7F372289E59 BE7226C179A87F14  icq: 24149843