Vlozeni PS LISTU? - vyreseno

Lubos Kloc kloc at ipm.cz
Wed Mar 1 14:28:39 CET 2000

Martin Proks wrote:
. . . .

> Ve SO jsem nikde moznost ulozit v EPS nevidel,  PS  soubor jsem ziskal pomoci
> tisk -> soubor a tam si muzete max. zvolit mezi PS level 1, nebo PS level 2 a
> pripadne jeste pouzit compresi. Ale moznost ulozit v EPS jsem nevidel.

Ja mam v SO 5.0 Professional (pro OS/2) v menu
File->Export a format souboru EPS. Musim ale
priznat, ze s EPS soubory vytvorenymi SO nemam
dobre zkusenosti - casto je to nejak zmrsene.

> OT:  nevite o nejakem "polopatickem" popisu formatu PS  a  EPS v cestine?
> --

Ja jsem vetsinou nahlizel do
<http://iris.mendelu.cz/studenti/prace/ps.html>,
ted se ale na ten server nemohu dostat, abych to overil.

                                                  Lubos Kloc