Vlozeni PS LISTU? - vyreseno

Alexandr Malusek malusek at hroch.ujf.cas.cz
Fri Mar 3 23:55:03 CET 2000

Martin Proks <proks at marian.fsik.cvut.cz> writes:

> Ve SO jsem nikde moznost ulozit v EPS nevidel,

Ve StarDraw (SO 5.1): File/Export, File Type: EPS.

Mam pocit, ze v pripade SO je lepsi si vypujcit (nebo koupit) nejakou
dokumentaci a tu si prolistovat. SO umi hodne veci, ale na finty jako
napr. ze je potreba kliknout na nejakou ikonu a tlacitko drzet
stisknute nejakou dobu, aby se stalo neco, co se nestane, kdyz se
tlacitko drzi jen kratkou dobu, ;-) bych asi sam neprisel. (Asi 95 %
dokumentu pisi v LaTeXu, takze mysari mohou mit jiny nazor).

> OT:  nevite o nejakem "polopatickem" popisu formatu PS  a  EPS v cestine?

Nevim, ale nahodou jsem narazil na "PostScript Language Tutorial and
Cookbook" od Adobe System Incorporated, (Addison-Wesley). Je to
natolik jednoduche cteni, ze to uvadim, i kdyz to neni v cestine.

--
A. Malusek  (malusek at ujf.cas.cz)
UJF AV CR