Vlozeni PS LISTU? - vyreseno

Martin Proks proks at marian.fsik.cvut.cz
Wed Mar 1 13:54:55 CET 2000

Diky,
Pomoci gs jsem to pretlacil do EPS a vse je jiz v nejlepsim poradku.
TeX nejake misto na ten puvodni PS vynechal, ale evidentne jiny rozmer
nez mel obrazek skutecne. V puvodnim PS, co vylezl ze SO, jsem radku
s  %%Bounding Box vubec nenasel. To byla asi ta chyba.
Priste budu do TeXu vsechno dusledne vkladat ve formatu EPS.

Ve SO jsem nikde moznost ulozit v EPS nevidel,  PS  soubor jsem ziskal pomoci

tisk -> soubor a tam si muzete max. zvolit mezi PS level 1, nebo PS level 2 a

pripadne jeste pouzit compresi. Ale moznost ulozit v EPS jsem nevidel.

Diky za pomoc.

OT:  nevite o nejakem "polopatickem" popisu formatu PS  a  EPS v cestine?
--
Martin Proks
e-mail: proks at marian.fsik.cvut.cz