pdfcsLaTeX, hyperref a \MP a \MF

Pavel Janik ml. Pavel.Janik at inet.cz
Mon Mar 27 15:17:59 CEST 2000

Zdravím,

tak dnes jsem ztratil veškeré iluze o LaTeXu a spol. a budu si vše a vždy psát
sám. Ptáte se proč? Moje přítelkyně měla nějaký problém s pdfcsLaTeXem a já
jsem se nakonec dostal až na tyto dva dokumenty:

\documentclass{article}
\usepackage{mflogo}
\usepackage{hyperref}
\begin{document}
\section{\MP}
\end{document}

Druhý dokument je naprosto totožný, pouze místo \MP je \MF. A světe div se,
pdfcsLaTeX dokáže přeložit druhý, ale již ne první:

! Argument of \@sect has an extra }.
<inserted text>
                \par
l.5 \section{\MP}

?

Pokud si nechám ukázat makra \MP a \MF pomocí \show, jsou naprosto totožná
(samozřejmě až na FONT/POST :-)

Problém bude pravděpodobně někde v hyperref, protože když ho vypustím, tak to
projde.

Zajímavé také je, že když si zapnu \tracingmacros=1, tak log soubor pro
zdroják s \MF obsahuje podstatně více informací...

P.S. Používám betaverzi teTeXu, a proto to může být způsobeno i tímto:

\ProvidesPackage{hyperref}
                [2000/01/22 v6.69c Hypertext links for LaTeX]
--
Pavel Janík ml.
Pavel.Janik at inet.cz