pdfcsLaTeX, hyperref a \MP a \MF

Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wagner at cesnet.cz
Mon Mar 27 15:36:18 CEST 2000

On Mon, 27 Mar 2000, Pavel Janik ml. wrote:

> [...]
> \usepackage{mflogo}
> \usepackage{hyperref}
> \begin{document}
> \section{\MP}
> \end{document}
>
> Druhý dokument je naprosto toto¾ný, pouze místo \MP je \MF. A svìte div se,
> pdfcsLaTeX doká¾e pøelo¾it druhý, ale ji¾ ne první:
>
> ! Argument of \@sect has an extra }.
> <inserted text>
>                 \par
> l.5 \section{\MP}
>
> ?
>
> Pokud si nechám ukázat makra \MP a \MF pomocí \show, jsou naprosto toto¾ná

A v kterem miste mate \show? Je to tesne pred \section? \MP ani \MF nejsou
standardni definice v LaTeXu, jsou definovany v ruznych balicich a mohou
byt definovany ruzne. V zasade by \show\MP melo ukazat \protect \MP nebo
neco podobneho (pokud je definovano pomoci \DeclareRobustCommand).

> Problém bude pravdìpodobnì nìkde v hyperref, proto¾e kdy¾ ho vypustím, tak to
> projde.
>
> Zajímavé také je, ¾e kdy¾ si zapnu \tracingmacros=1, tak log soubor pro
> zdroják s \MF obsahuje podstatnì více informací...

Pokud vim, puvodni Knuthuv font pro MF logo neobsahuje P a S. Odpovidajici
upraveny font je na CTAN, ale nenasel jsem k nemu PFB (ale mozna jsem
spatne hledal). Ve stylu pro Zpravodaj to resim tim, ze pouzivam 2 ruzne
fonty. Nedela to hyperref podobne?

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/