Slides

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Mon Mar 27 17:25:53 CEST 2000

Petr Felzmann píše:

> Dobry den,
>
> je mozne, ze kdyz pouziji \documentclass{slides}, tak tam neni definovano
> prostredi thebibliography? Alespon toto mi LaTeX vypise pri prekladu.
> Dekuji za radu, jak pripravit dokument pro tisk na slides.
>
> Petr Felzmann.

Toto okoli tam skutecne neni, staci se podivat do slides.cls.

Zkuste pouzit article, report s 12pt a pod., udelejte mensi stranky
a pak to pomoci postscriptu cele zvetsete. Neni to idealni, ale pokud
neni zvetseni prilis velike, da se to.

Nebo zkuste baliky seminar resp. foiltex, ty jsou urceny specialne
na slidy.

Zdravi
       Jaromir Kuben