Co se nevejde do boxu

Ivosh Raisr iq_soft at students.zcu.cz
Thu Jun 29 18:37:49 CEST 2000

Dobry den.
Jsem pokrocilejsi uzivatel TeXu (resp. LaTeXu), ale tento problem je nad
moje sily. Mam nejaky text, ktery se nacita za vstupniho souboru a
potreboval bych zjistit, ktera pismena po vysazeni (dejme tomu
do boxu sirokeho 98mm) "precuhuji" (pouziva se proporcionalni font).
Predstavuju si to nejak, ze by se to dalo do hboxu konstantni velikosti,
zkusilo se vysadit a dal uz nevim, jak dostat, od ktereho pismena to
precuhuje. Vysledek bych potreboval vypsat na vystup (tj na konzoli), dvi
nepotrebuju. Snad jsem to napsal jasne.
 Zkousel jsem neco takoveho hledat na cstugu, ale marne.

Dekuji za jakykoliv typ.
 Ivo Raisr

P.S. TeXbook naruby od pana Olsaka, ve kterem by to jiste bylo (jak tu
vsichni v konferenci pisou), jsem nesehnal.