Dvojjazycna sazba do sloupcu

Petr Felzmann Felzmann at osu.cz
Wed Jun 28 10:10:17 CEST 2000

Dobry den,

potreboval bych mit na kazde strance 2 sloupce. V jednom by byl text v
ceskem jayzce a ve druhem v cizim jazyce. A zaroven bych chtel, aby
prislusne odstavce zacinaly na stjne urovni (ve stejne vysce). Pod
kratsim odstavcem by bylo prazdne misto -- tolik radku, o kolik je
odstavec kratsi.

Zmastil jsem to pomoci vedle sebe umistenych boxu do kterych jsem
vkladal jednotlive odstavce. V nich ovsem nenastane zlom stranky, takze
mam nekdy hodne prazdneho mista na strance. Proto bych to chtel udelat
nejak jinak, aby se mi i uvnitr odstavce vytvoril strankovy zlom. Nevite
nekdo jak na to?

Cetl jsem clanek pana Stedreho z bulletinu 4/97, ale moc jsem to
nepochopil, tak ani nevim, jestli to je zpusob, jak resit muj problem.

Dekuji za rady,
                            Petr Felzmann.

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.