Dump textove obrazovky do TeXu

Petr Sojka sojka at informatics.muni.cz
Mon Feb 28 13:56:29 CET 2000

On Sun, Feb 27, 2000 at 12:00:26AM +0100, Hans Ginzel wrote:
 	Dobrý den,

>    kamarád mně požádal, zda-li bych nepomohl s vkladáním textových
> obrazovek do TeXu včetně barev. Podívejte se na
> 	http://www.kolej.mff.cuni.cz/~hgin2088/TeX/dump/dump.html
> na výsledek.
>
>    Nevíte o nějakém vhodnějším menším a širším neproporcionálním fontu
> pro tento účel?

Jestli nestaci (cm|dc|ec)tt8 muzete si font rozsirit/zmensit
bud na urovni .mf nebo (u cm a dc, u kterych jsou ps verze)
na urovni Type-1 fontu. Pri ceste pres .mf by se daly zkusit
zmenit nektere parametry cmrtt8 analogicky jako pro zmeny
"diff cmr8.mf cmr6.mf". Nechcete o tom napsat clanek do Zpravodaje?

S pozdravem
Petr Sojka