WinEdt a TeXlive 4

Josef Krob jokr at phil.muni.cz
Mon Feb 28 10:26:09 CET 2000

Dne 24 Feb 00, v 9:38, Petr Felzmann napsal(a):

> WinEdt je nastaveny tak, ze vola soubor latex.exe, kdyz chcete z menu
> prekladat LaTeXem. Ten se take na CD mechanice najde, spusti, ale dal nic.
> Proste na obrazovce problikne jen DOSovske okno a to je vse. Prepsal jsem
> na disku v souboru ...\WinEdt\bin\latex.bat volani latex.exe na
> cslatex.exe. Z CD se spustil cslatex.exe, DOSovske okno zustalo na
> obrazovce s hlasenim spatnych parametru s tim, ze se ma pokracovat stiskem
> libovolne klavesy a tim se program ukonci. Zadny jiny program se nespusti

Z tohoto posledniho soudim, ze se jedna o chybu na urovni systemu, nikoli
TeXu. Musite si zkontrolovat, zda se skutecne spousti to, co si myslite a
podle chybovych hlasek postupovat dale. Vice se, podle toho co pisete,
neodvazuji dohadovat.

> (napr. preklad do DVI).
>
> Petr Felzmann.

Zdravi
jokr at phil.muni.cz | http://www.phil.muni.cz/~jokr
MIME OK | ICQ 28062964 | tel.: +420 (0)5 41121163