WinEdt a TeXlive 4

Petr Felzmann xfelz at albert.osu.cz
Thu Feb 24 09:38:56 CET 2000

> To je dost malo udaju. Co to znamena, ze nefunguje? Nenajde se program,
> styl, format, zhavaruje na ...

WinEdt je nastaveny tak, ze vola soubor latex.exe, kdyz chcete z menu
prekladat LaTeXem. Ten se take na CD mechanice najde, spusti, ale dal nic.
Proste na obrazovce problikne jen DOSovske okno a to je vse. Prepsal jsem
na disku v souboru ...\WinEdt\bin\latex.bat volani latex.exe na
cslatex.exe. Z CD se spustil cslatex.exe, DOSovske okno zustalo na
obrazovce s hlasenim spatnych parametru s tim, ze se ma pokracovat stiskem
libovolne klavesy a tim se program ukonci. Zadny jiny program se nespusti
(napr. preklad do DVI).

Petr Felzmann.