Obtekani v Plainu

Oldrich Ulrych ulrych at karlin.mff.cuni.cz
Mon Feb 14 09:13:25 CET 2000

Makro spoleha dost vyrazne na \everypar (a intenzivne s nim pracuje),
takze pokud neco (napr. v LaTeXu - ale pro ten jsem to nezamyslel) obsah
\everypar modifikuje, tak ve vysledku lze ocekavat cokoliv.
Tri radky uvedene ve Vasem dopise jsem vyzkousel a funguji (v plainu a to
jak s volnym radkem za \inspicture, tak s TEXTEM bezprostredne nasledujicim).
Makro incpic.tex v ftp archivu CSTUGu je stejne, jake pouzivam ja (od doby umisteni
na ftp server jsem jej jiz neupravoval).
Hezky den preje
		Oldrich Ulrych