Obtekani v Plainu

Karel Horak l.209 205 HORAKK at MATH.CAS.CZ
Fri Feb 11 14:46:58 CET 2000

>  Makro jsem si stahnul, ale s jeho pouzitim mam potize (zmineny
>  Zpravodaj nevlastnim, BTW nevite v jestli v nektere prazske
>  knihovne jsou dostupne?).
>
>  Zkousim to nasledovne. Do odstavce vlozim
>
>  \allframed
>  \boxplace{\vbox to5cm{\hbox to 5cm{}}}{}{Figure X.}\par
>  \inspicture l
>
>  Vytvori se sice krasny ctverec zarovany vlevo. Ale text neobteka!
>  Kde delam chybu? Nemohl byste mi nekdo poskytnou priklady pouziti?

Obtekani funguje, pokud nasleduje text odstavce bez  mezery (\par).
Nekdy take zlobi, kdyz text odstavce zacina otevrenim skupiny. V
takovem pripade je dobre zacit odstavec sluvkem \indent, aby presel
TeX do horizontalniho modu jeste pred otevrenim skupiny.

Snad to pomuze,
zdravi Karel horak