Obtekani v Plainu

Petr Sturc sturc at fzu.cz
Thu Feb 10 08:02:23 CET 2000

On 9 Feb 2000 17:24:09 +0100, Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV
<wagner at cesnet.cz> wrote:

>Pravdepodobne je tim minen clanek TeX a grafika, ktery vysel v cisle 2/1991.
>Prislusne makro je incpic.tex a incpic.mf a najde se na
>ftp://ftp.cstug.cz/pub/local/cstug/ulrych/ulrych.zip (prave jsem to overil).

 Makro jsem si stahnul, ale s jeho pouzitim mam potize (zmineny
 Zpravodaj nevlastnim, BTW nevite v jestli v nektere prazske
 knihovne jsou dostupne?).

 Zkousim to nasledovne. Do odstavce vlozim

 \allframed
 \boxplace{\vbox to5cm{\hbox to 5cm{}}}{}{Figure X.}\par
 \inspicture l

 Vytvori se sice krasny ctverec zarovany vlevo. Ale text neobteka!
 Kde delam chybu? Nemohl byste mi nekdo poskytnou priklady pouziti?

 Dekuje a zdravi
 Petr Sturc

--
Petr Sturc <sturc at fzu.cz>   http://www.fzu.cz/~sturc/
Dept. of Magnetism, Institute of Physics ASCR, Prague,Czech Rep.