Pstricks

Tom Mraz tomm at kamarad.cz
Tue Feb 8 15:04:29 CET 2000

Diky za odpoved.
On se mi uz predtim ozval pan Denis Girou, ktery si vsiml me otazky na
cz.comp.tex. A ktery mi napsal, jak to vyresim.

1)\def\PstTiling{true} musi byt pred \input pst-fill.tex
2)za \pspicture musi byt vzdy v zavorkach rozmer: napr. (1,1)

> Taky jsem zjistil, ze oproti dokumentaci funguji casto jen
> varianty s prefixem box, ackoli v pst-fill je snaha o ekvivalenci
> obou prikazu (zjistuji to zatim u fillangle a fillsize). Dival
> jsem se jen zbezne prave na fillangle, ktery jsem chtel vyzkouset
> a o nemz je prave zminka v komentari na zacatku pst-fill.
To je prave tim, ze jsem z te dokumentace nepochopil, ze
\def\PstTiling{true} musi byt pred vlozenim pst-fill.tex

S pozdravem,
 Tomas Mraz