Pstricks

Karel Horak l.209 205 HORAKK at MATH.CAS.CZ
Tue Feb 8 13:43:32 CET 2000

% Dobry den,
% nezkousel jste nekdo pouzivat pstricks a to konkretne balicek pro
vyplne
% (pst-fill.tex) v Plainu. Nepodarilo se mi ho zatim prinutit vubec k
nicemu.
%
% Nevite co je spatne na tomto kodu?

% \input pstricks.tex
\input pst-fill.tex

\catcode`\@=11
\newcount\psk at fillcyclex
\def\PstTiling{true}

\def\Square{%
\pspicture(1,1)
\psframe[dimen=middle](1,1)
\endpspicture
}

\psset{unit=0.5}
\psboxfill{\Square}
% \pspicture
\psframe[fillstyle=boxfill](3,3)
% \endpspicture
\end

Melo by to udelat ctverecek vyplneny 9 ctverecky (je to z dokumentace
prevedene z LaTeXu do plainu). Me to nedela nic. Samotne \Square
vyrobi
ten maly ctverecek -- to funguje.

Funguje to, pokud vyhodite sekvence \pspicture a \endpspicture,
stezuje si to vsak na neznalost \psk at fillcyclex, coz je number,
ktere se v makru testuje na hodnotu nula. Prohledal jsem vsechny
pripadne soubory a nikde jsem jeho deklaraci nenasel?! To je
divne, protoze pri kompilaci samotneho doc-fill.tex si TeX
nestezuje (anebo stezuje, ale na uplne jine veci).

Taky jsem zjistil, ze oproti dokumentaci funguji casto jen
varianty s prefixem box, ackoli v pst-fill je snaha o ekvivalenci
obou prikazu (zjistuji to zatim u fillangle a fillsize). Dival
jsem se jen zbezne prave na fillangle, ktery jsem chtel vyzkouset
a o nemz je prave zminka v komentari na zacatku pst-fill.

Zdravi Karel Horak