DVI

jozef vilagi viljoz at hotmail.com
Wed Feb 9 00:38:27 CET 2000

zdravim,

nejaky cas pouzivam Miktech 1.20 v kombinacii s editorom WinEdt 1.414,
integrovany je DVI prehliadac YAP 0.97, a na prezeranie .ps suborov som
pripojil gsview 2.7.

vsetko funguje pomerne slusne, az kym sa nepokusim vlozit obrazok. zdrojak
sa skompiluje, avsak ked chcem prezriet vzniknuty .dvi subor, obrazok sa
nezobrazi, ale dostavam nic nehovoriace chybove hlasenie:

ppmtobmp
This program has performed an illegal operation and will be shutdown

vzapati dalsie:

yap
empty bitmap file!

skusal som obist to priamym skonvertovanim .dvi do .ps, a skusit prezriet
vysledok cez gsview. hlasenie som nedostal ziadne, ocakavane rozmery obrazku
boli v poriadku, vzniklo vsak nieco invertovane a skreslene.

GSview aj YAP je nastavena tlaciaren HP Laserjet 4, na rozlisenie 600x600.

prosim vas, ak viete v com by mohol byt problem, poradte.

                                                      jozef vilagi