sazba "do bloku"

Petr Sojka sojka at informatics.muni.cz
Fri Feb 4 20:45:26 CET 2000

On Fri, Feb 04, 2000 at 08:32:55PM +0100, Dan Ohnesorg wrote:
Pekny podvecer,

pokud nestaci zvysovat \tolerance az k deseti tisicum (viz
clanek Phila Taylora v nekterem ze starsich Zpravodaju
s nazvem "Pragmaticky pristup k odstavcom"),
nastavte \emergencystretch na nenulovou hodnotu a tu zvysujte
dokud to nestaci.

Jinym postupem muze byt zvetsit roztazitelnost mezislovni
mezery fontu nebo vyuzit novych moznosti pdftexu (a la hz-algoritmus)
pro mikronatahovani pismenek.

Anebo vsechno naraz, ale pokud nejste perfekcionista, s \emergencystretch
si vystacite.

Zdravim
Petr Sojka