sazba "do bloku"

Dan Ohnesorg dan at feld.cvut.cz
Fri Feb 4 20:32:55 CET 2000

Mel bych otazku. Mam text, ktery nemohu modifikovat (rekneme pravnicky
dokument) a potrebuji ho zalomit. TeXu se to nedari, nebot ackoliv deli
slova strana je uzka a tak je obcas nektery radek delsi.

Podle toho co jsem nasel by se to melo nechat resit prikazem
\hbadness=10000, jenze to mi pretece stejne. (dal jsem ho na zacatek
dokumentu)

Existuje nejaka agresivnejsi metoda? Nejde mi o nejakou extra krasu, jedna
se jen o nekolik radek v 500 strankovem dokumentu, ale proste mi to nesmi
"cumet" mimo stranku a text nemohu nijak modifikovat. Nikdy se nejedna o
pripad kdy by na radku zustalo jedno  samotne slovo, tak uzka strana zase
neni.

zdravim
dan

DDDDDD
DD  OOOO               Dan at feld.cvut.cz
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311