Tabulka v LaTeXu

j_polach at email.cz j_polach at email.cz
Wed Feb 23 21:43:17 CET 2000

Dobry den, prosim o radu

- Jak se da udelat takova tabulka:
tri sloupce, nekolik radku, jsou predem dane rozmery (sirka sloupcu),
v bunkach je vetsinou kratky text nebo nic.
Pokud nezadam rozmery, upravi si je TeX podle sirky textu,
pokud je zadam, skonci chybou.
Rozmer se mi podarilo uspesne zadat pouze v pripade, ze je bunka jedna
a je v ni odstavcovy text, ktery se zalamuje.
Zkousel jsem udelat nekolik takovych ramecku vedle sebe,
ale vzdy mi mezi nimi vznikla mezera
- Jak zaridit, aby se takova tabulka opakovala v zahlavi kazde strany
a jak ji zakazat, pokud ji na nekterou stranku nechci?
Sorry za takovou asi prkotinu, ale nemam, kde bych to vycetl.
Kniha Ne prilis stucny uvod do systemu LaTeX2e je prilis strucna.
- BTW - nevite o nejake skolicce k LaTeXu nejlepe v cestine a
dostupne na www?

Dekuji

Josef

ing Josef Polach