LaTeX -> RTF

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Mon Dec 4 10:26:45 CET 2000

Ja som parkrat dostal rovnice (aj tabulky) do WORDU tak, ze som z nich
vytvoril obrazky. To by pre Vas nebol asi velky problem. Ci to prijmu aj v
tej redakcii? Ostatne sa da prekodovat jednoduchou vymenou. Tabulku na
vymenu mam, len treba v Linuxe ..... vytvorit kratucky program, aby
to presiel (mozno uz niekto take vytvoril, lebo pytali odo mna tu tabulku
pre ten ucel).

Zdravi
Ladislav Bitto