LaTeX -> RTF

Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wagner at cesnet.cz
Tue Dec 5 15:19:27 CET 2000

On Mon, 4 Dec 2000, Ladislav Bitto wrote:

> Ja som parkrat dostal rovnice (aj tabulky) do WORDU tak, ze som z nich
> vytvoril obrazky. To by pre Vas nebol asi velky problem. Ci to prijmu aj v
> tej redakcii? Ostatne sa da prekodovat jednoduchou vymenou. Tabulku na
> vymenu mam, len treba v Linuxe ..... vytvorit kratucky program, aby
> to presiel (mozno uz niekto take vytvoril, lebo pytali odo mna tu tabulku
> pre ten ucel).

Kdysi jsem to delal tak, ze jsem text napsal jako HTML (a overoval
Netscapem a SP toolkitem), rovnice LaTeXem a programem dvidot exportoval
do PCX a nakonec jsem pozadal kolegu, ktery ma Windows a Word, abych si to
u nej mohl slozit dohromady. Nyni bych si radeji vse udelal sam na svem
pocitaci (bez Windows a bez Wordu) a na rozdil od formatu DOC je RTF
dokumentovany, nemeni se s kazdou verzi Wordu a da se precist i v jinych
programech. Dal bych tedy prednost jine metode.

> Zdravi
> Ladislav Bitto

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz