LaTeX -> RTF

Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wagner at cesnet.cz
Fri Dec 1 16:44:19 CET 2000

Vazeni kolegove,
asi budu komercnimi monopolisty nucen ke koverzi anglickeho LaTeXoveho
textu s matematickymi rovnicemi do RTF. Pred casem jsem videl program,
ktery to dela, ale behal jen v DOSu, nebyl jsem s nim prilis spokojen a
navic byl tvrde psan pro 16bitovy kompilator, takze po prekladu GCC to
nejelo. Nemate nekdo zkusenosti s takovym konverznim programem, ktery by
behal v OS/2 nebo v Linuxu? Vystup nemusi byt uplne kvalitni, protoze to
stejne v redakci prozenou nejakym mysoidnim systemem...

Predem dekuji

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/