Jaky udaj o fontu je v .dvi (Re: Jak mam presvedcit DVIPS, aby pouzival Virtualni popis fontu?)

Va'clav Studeny' Vaclav.Studeny at math.slu.cz
Thu Dec 7 09:00:32 CET 2000

At 15:45 5.12.2000 +0100, you wrote:

>Va'clav Studeny' pí¹e:

>Jestli se nepletu, tak dvips da prednost PS fontum (pokud jsou v
>psfonts.map
>a podobnych souborech) pred stejnojmennymi bitmapovymi fonty. Viz
>dvips.dvi, str. 14.
>Lze to vypnout volbou -V (totez jako Vase smazani), ale to vy nechcete.
>
>Na ktery font se v gar.vf odkazujete? To musi byt font s jinym jmenem a
>by melo byt uvedene v psfonts.map. Ale Vy pisete. ze tam mate
>gar GatinauNormal " CorelEncoding ReEncodeFont " <corelat.enc <gar.pfb,
> [...]
Dekuji. Stacila mala napoveda, mala zmena a vsechno funguje. mam dve
metriky: gar.tfm a rgar.tfm (vznikly z .pfb tak jak je popsano v manualu k
dvips).  Zmenil jsem radek v psfont. map:

gar GatinauNormal " CorelEncoding ReEncodeFont " <corelat.enc <gar.pfb
na
rgar GatinauNormal " CorelEncoding ReEncodeFont " <corelat.enc <gar.pfb
a zda se vse v poradku. dvips mi pise:
Defining font () gar at 10.0pt
a v .ps  souboru se obevi spravjne znaky.
A mne by zajimalo , proc to dela az ted? Co je napsano v .dvi soboru? Ze je
pouzit font gar a nebo rgar?

V. S.